niedziela, 24 kwietnia 2016

Plany na niedzielny wieczór? Mam propozycję

Uwaga! Uwaga!
Jeżeli ktoś się dzisiaj nudzi w godzinie 20:00 i później to niech wpada na kanał Stars TV.
Pewnie się pytacie dlaczego? A dlatego, że od 20:00 leci pasmo Best of (i tu uwaga uwaga) Michael Jackson. Dowiedziałam się o tym dosłownie przed chwilą i dzielę się z wami tą wiadomością.


Z tego co wiem prawdopodobnie będą 4 klipy w pełnej wersji, ale to nie jest pewne.

Jak oglądać?
CYFROWY POLSAT # 185
nc+ # 160
TNK HD #86
ORANGE # 168
UPC Polska (STARS.TV HD) #Mediabox 773, Horizon i Kaon 707
MULTIMEDIA POLSKA (STARS.TV HD) # 200
VECTRA #603
TOYA # 722
INEA # 260
NETIA # 236

lub online na Video Star

Więcej informacji na 

Mam nadzieję, że miło spędzicie wieczór.😉Sory za taką małą reklamę ale nie mogłam się powstrzymać.

Co do notki to będzie dziwnie, bardzo dziwnie...
Do zobaczenia w piątek, albo wcześniej... 
Wecia

PS. Pisane z telefonu za wszelkie błędy przepraszam.

2 komentarze:

  1. No hej. Nadrobiłam całą historię. Świetnie się zapowiada. Całkiem oryginalny pomysł. :) Piszesz świetnie.
    Tylko czemu MJ nie rozpoznał swojej dawnej przyjaciółki? XD musiał w niej widzieć coś znajomego. XD
    A za taką pobudkę, jaką miała Jennifer to bym się odwdzięczyła XD
    Czekam na nn
    Ważka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie niedługo się wyjaśni dlaczego jej nie rozpoznał;)

      Usuń